• Müşterisine değer verir, saygı duyar.
  • Verdiği hizmetin tam sorumluluğunu taşır.
  • Müşterisiyle devamlı, hızlı ve sağlıklı ilişki kurar.
  • Müşterilerine sadece yapabileceği sözü verir, her defasında verdiği sözden fazlasını gerçekleştirir.
  • Yeni müşterilerini kazanmak için, mevcut müşterilerinin mutluluğunu devam ettirmenin öncelik taşıdığını bilir.
  • Müşterisine verdiği hizmette hem tedbirli hem de iş bitiricidir.
  • Müşterisine devamlı yüksek kalitede ve organize hizmet vermeyi ilke edinmiştir.
  • Müşterisinin acil işlerine öncelik verir.
  • Hizmette kaliteden hiçbir şart altında taviz vermez.
  • Müşterilerinin saklı tutulması gereken bilgilerini kesinlikle gizli tutar.